Eilen täytin neljä kuukautta! Olen saanut kaikki penturokotukset ja minulle on kasvanut partaa, mistä emäntä on hyvin iloinen :-)  Viihdyn tosi hyvin ihmisten sylissä ja jos ei heti ymmärretä, että haluan syliin, niin haukun. Se onkin oikeastaan ainoita asioita, jotka saavat minut haukkumaan. Kaikki uudet asiat saavat minut niin innostumaan, etten tiedä miten päin olisin. On tosi jännää tavata uusia koiria ja uusia ihmisiä.

Ja kaikki alaetuhampaat lähti tänä viikonloppuna. Syöminen on hieman outoa ja niimpä tänään onkin jäänyt ruuat lähes kokonaan syömättä. Pikkuisäntä ja -emäntä syöttivät minulle vähän jauhelihaa kädestä pieninä palasina, kun en halunnut ottaa ruokaa kupista.

Kävimme viikonloppuna Espossa. Tapasin pikkuisäntäväkeni kaksi ja puoli vuotiaan serkun. Juoksimme ympäri heidän kotiaan ja minä olin jo sitä mieltä, että voisimme ottaa rauhallisemminkin. Mutta tämä pikku mies vain jaksoi ja yllytti minuakin, että juokse. Tapasin siellä myös naapurin kissan. Tuijotimme toisiamme pihalla ja minulla kyllä petti ensin kantti. Nyt isäntä sitten pohtii, että tuleeko minusta metsästyskoiraa ollenkaan. Mutta onhan kissa nyt hieman eri juttu kuin supi ja lisäksi olin hihnassa.